Projekt reagoval na skutečnost, že vzdělávání středoškolských učitelů v oblasti nových poznatků v oblasti udržitelného rozvoje, životního prostředí, ekonomiky a informačních technologií není pokryta propojeným systémem vzdělávání. V rámci projektu byly prozkoumány vzdělávací potřeby v těchto oblastech a na základě těchto průzkumů vytvořeny vzdělávací kursy, distanční studijní pomůcky a e-learningové prostředí, realizovány pilotní kursy. Výsledky pak byly vyhodnoceny a upraveny do konečné verze vzdělávacího systému.
Cílem projektu bylo vytvoření vzájemně propojeného systému dvou kursů, které se skládají z distančních, resp. kombinovaných vzdělávacích modulů v oblasti vybraných společenoskovědních disciplín s vazbami na problematiku udržitelného rozvoje, životního prostředí, ekonomiky a IT pro učitele gymnázií a středních škol v regionu.
Závěry a využití výstupů:
Výstupem projektu jsou dva kursy pro učitele gymnázií a středních škol akreditované v rámci dalšího vzdělálvání pedagogických pracovníků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
Řešitelský tým: Petr Fanta